Jesteś tutaj

ZAANGAŻOWANIE JAKO ISTOTA POWODZENIA W BIZNESIE

Instytut Badawczy Gallupa dokonał w Stanach Zjednoczonych badania, z jakich okazuje się, że blisko 70 procent zatrudnionych nie jest zaangażowanych w swoją pracę oraz cierpią na deficyt należytej motywacji. W Polsce, jak pokazują badania Hay Group Insight, dane te rozkładają się w inny sposób. Widać mianowicie,, że blisko 51 proc. zatrudnionych intensywnie włącza się w wykonywaną profesję. W tym wypadku nie trzeba się wstydzić.

Zaangażowani jak również właściwie zmotywowani ludzie to, bez wątpienia, istotny faktor oddziałujący na umocnienie całej nie tylko giełdowej spółki i na realizowanie świetnych rezultatów na rynku. Wskaźniki zawodowej efektywności są istotne dla wszystkich biznesów. Zmotywowani ludzie nie tylko realizują o wiele wyższe efekty, lecz także mocno włączają się w projekty realizowane w firmie i ubogacają je nowatorskimi rozwiązaniami.

Naturalnie, by podwładni byli mocno wciągnięci w własną pracę, należy ich we właściwy sposób wspierać. Najbardziej efektywne są rozwiązania pozapłacowe, ponieważ pieniądze wpływają tylko chwilowo na wzrost jakości pracy. Aczkolwiek żeby skutecznie motywować zatrudnionych, trzeba ich odpowiednio poznać, pojąć ich marzenia, mieć pojęcie, ku czemu kroczą. Do tego potrzebne jest nawiązanie silnych znajomości.

W takich wypadkach świetnie sprawdzają się eventy konsolidujące zespół, powiązane z elementami tworzenia zaufania i Zespołowe Szkolenia Handlowe http://www.szkolenia-menedzerskie.pl/szkolenia_handlowe
Czas spędzony w zupełnie nieformalnych okolicznościach to doskonała okazja, żeby się odsłonić, stworzyć mocniejsze relacje, a zwłaszcza, pozwala na o wiele lepsze poznanie się. Oprócz tego, zakładowy wyjazd do luksusowego pensjonatu może być także postacią motywacji i gratyfikacji. Niejednokrotnie podwładni odczuwają tego typu wyprawy, jako objaw pochwały od przełożonego za realizowanie dobrych rezultatów.

Zaangażowanie pracowników można budować w różny sposób, niezwykle ważne jednak, by brać pod uwagę przy tym ich pragnienia i nadzieje. Bo wartościowy podwładny to nie taki, jaki realizuje swoje zawodowe zadania, dlatego, że jest to jego powinnością, lecz taki, któremu sprawia to radość oraz który jest przez to doceniany. Warto o tym nie zapominać podczas nadzorowania jak również przy delegowaniu nie tylko pilnych zadań. A to oczywiście da możliwość, by znacznie usprawnić pracę i zwiększyć jej jakość. To również jest sekret skutecznego prowadzenia interesów.